نمایش 'افسانه های نو' ویژه هنرمندان به صحنه می رود
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایش 'افسانه‌های نو' با نگاهی نو و با استفاده از شیوه‌های متنوع عروسكی و انیمیشن تولید شده و با تكیه بر نمایش آموزشی، اجرا می‌شود.

این نمایش كه با بازی و عروسك‌گردانی سعید ابك و مجتبی معاف همراه است؛ روایتگر داستان پسر 'لقمان'، كودكی كنجكاو است كه می‌خواهد مثل پدرش باشد. 'لقمان'، با بازی و نمایش به او می‌آموزد كه چگونه به خواسته خود برسد.

نمایش عروسكی 'افسانه‌های نو' روز پنجشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه در مركز تولید تئاتر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان ویژه هنرمندان به صحنه می‌رود.

** اجرای نمایش 'رویای باغ سحر آمیز' در فرهنگسرای نیاوران

نمایش 'رویای باغ سحرآمیز' نوشته مجید شكری و كارگردانی فاطمه عرب كرمانی همه روزه در ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

بر اساس این گزارش از فرهنگسرای نیاوران، این نمایش داستان پسر بچه‌ای را روایت می‌كند كه وارد باغ سحرآمیز شده و با دو تا از میوه‌ها و غولچه‌ای كه در باغ زندگی می‌كند، طرح دوستی می‌ریزد و ...

رضا غفارنژاد مولائی، ابراهیم ناصری، سعید حاجی حیدری و مصطفی دارابی در این نمایش نقش آفرینی می‌كنند و آهنگسازی 'رویای باغ سحر آمیز' را رضا صوفی برعهده دارد.

نمایش 'رویای باغ سحر آمیز' همه روزه تا پنجم اسفند ماه ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

فراهنگ ** ا.خ ** 1071





:: برچسب‌ها: بچه ها , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: